Klachtendienst

Bij ons staat de klant centraal. Elke dag werken wij aan de tevredenheid van onze klanten. ​ 
Liep er iets mis? Bent u toch niet tevreden? Dan kunt u hier officieel een klacht indienen. Wij behandelen deze met veel zorg. Binnen de 10 dagen ontvangt u een formeel antwoord op uw schrijven.  
 

Een klacht indienen

Dat kan via het klachtenformulier onderaan deze pagina, telefonisch op het nummer van de ASD klantendienst, schriftelijk via het e-mailadres: asdbe@eulerhermes.com of per post naar:
Euler Hermes
TAV ASD
Kunstlaan 56
B-1000 Brussel 
 

Wat als uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost?

Wanneer wij geen overeenkomst vinden, kunt u terecht bij de ombudsman van Verzekeringen. De ombudsman van de Verzekeringen en haar team ondersteunen verzekeringsgeschillen tussen de consument en de verzekeraar of de tussenpersoon in verzekeringen.
 

Klachtenformulier